woensdag 25 april 2012

High Tea tijd ...



Het verlangen naar mooi weer is zo groot ...




ik kan niet wachten om heerlijk buiten te genieten van een High Tea.




Servies delen worden binnen handbereik gezet,




en een mooi kleedje tevoorschijn gehaald.




Wat geeft een bezoekje aan de kringloopwinkel of MP toch veel plezier!

Morgen de laatste dingen op het werk in orde maken en dan heerlijk genieten van de meivakantie.

Bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige post.
Ik wens jullie nog een fijne week!

Warme groet Diana

23 opmerkingen:

It's me zei

Owww...zullen we samen???....lijkt me heerlijk.....liefs van mij....mooi je servies !!...xxx..

Janny, Especial and More zei

'k ben jaloers op je mooie serviesgoed! Prachtige blogpost.

Rosetta zei

Adoro le tue tazze belle!Baci,Rosetta

Home and Lifestyle zei

Het schijnt beter te worden, dus ik hoop dat je snel kunt gaan genieten van je high-tea!

Een fijne vakantie! Lieve groet, Ingrid

Rozen van Papier zei

Hè ja lijkt me heerlijk een high tea lekker buiten in het zonnetje.Mét mooie kopjes!

Fijne vakantie,

Groetjes Janny

Marjon zei

Lijkt mij ook heerlijk in de tuin thee te drinken uit jouw prachtige servies....fijne vakantie en lieve groet van Marjon

Christien zei

Het mooie weer komt eraan!!
Nog even geduld

Groeten Christien

José zei

Hoi Diana,
Je hebt super mooi servies op de kop weten te tikken. Ik denk niet dat je lang hoeft te wachten, want het mooie weer komt eraan.
Geniet van de meivakantie!
Groetjes,
José

Willy zei

Wat een prachtige kop en schotels!!

Anoniem zei

Oooo, wat een mooi theeservies!
En de foto's zijn al even prachtig!
Inderdaad het gaat eens tijd worden voor aangenamer lente weer .
Ik duim dat je in je vakantieweek wat mooier weer zal krijgen!
Geniet er van!
Groetjes Maia

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Ik wil wel aanschuiven hoor bij je high tea!

Fijne vakantie!

Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

gisteren werd een vriendin 50 jaar en ter ere daarvan hadden we gistermiddag met heel veel vrouwen een hele gezellige en lekkere high tea! het servies wat daarvoor gebruikt werd leek wel wat op dat van jou, erg leuk!
en ja ik verlang ook zo naar het mooie weer!!!

fijn weekend,
lieve groet, Tjits

Gerry zei

Het lijkt me heerlijk om bij je aan te schuiven in de tuin. Ik verlang ook naar zon!
Wat een mooi servies ga je gebruiken voor de high-tea!
Fijne dag verder!

Lieve groet,
Gerry

Michelle zei

Mooi serviesgoed! en het hertje erbovenop geweldig! prahtige foto's heb je gemaakt!

Liefs Michelle

Miranda zei

Wat ziet dit er gezellig uit! Het mooie weer is inmiddels besteld ;) dus dat wordt binnenkort genieten van een heerlijke high tea...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hallo Diana,
Met deze geweldige plaatjes haal jij de zomer gewoon naar binnen. Dit is echt genieten.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend, en geniet van je vakantie,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Je heb er zin in en kan me dat heel goed voorstellen nu nog ff het weer mee werken. Je heb het idee wat we onderling hadden al een beetje vorm gegeven ik denk er nog steeds over na hoor, lijkt me erg leuk. Je servies is erg mooi.

Groetjes Petra.

Juliëtte zei

Wat een prachtig serviesgoed!
Mooie kleurtjes!
Ik hou daar van!!

Liefs, Juliëtte

@nne zei

je hebt prachtige spulletjes op de kop getikt! groetjes, @nne

Eefies day zei

Ik wil wel mee op de high tea hoor..geweldig leuk om met dit theeservies buiten in de zon te genieten...
Ik wens je een zonnige vakantie hoor.

Lieve groet,
♥Eefie

My Home Sweet Homemade zei

Ik hoop zo dat je héél gauw een high tea kunt houden! Hebben we eindelijk eens mooi weer tenminste(we hebben er 1 dagje aan mogen ruiken, maar vandaag regende het alweer)!
Lief al dat gebloemde serviesgoed, daar word je in ieder geval wel vrolijk van, weer of geen weer!
Groetjes Elly

Giancarlo zei

buona serata....ciao

Crafty Mama zei

Jeetje wat mooi allemaal!! Van welk merk is het onderste blauwe servies als ik vragen mag? Ik vind het geweldig!