vrijdag 20 april 2012

Lentedansje ...



Speel een lentedansje op de piano ...



en het zonnetje komt weer tevoorschijn!




Het weer is op het moment een beetje onstemmig
net als de piano helaas...
Maar als er gespeeld wordt klinkt het best vrolijk!





Herkennen jullie de lamp nog?




Het slechte nieuws ... het was een beetje mislukt.
De verf droop eraf, waardoor ik na het drogen de druipers weg moest schuren.
En als je eenmaal begint te schuren ...
Ik heb het schuur effect maar op de rest van de lamp toegepast,
nu is het een brocante lamp.

Het goede nieuws ... ik sta met mijn blog bij
Regen of zonneschijn, ik maak een lentedansje!

Een fijn weekend,
maar neem wel een pluutje mee!


24 opmerkingen:

Juliëtte zei

Leuk dat je op Alles Brocante staat!
Nou je lentedansje op de piano heeft ook geholpen, hier is het de hele dag al zonnig!
Je lamp vind ik toch erg mooi geworden!

Liefs, Juliëtte

Gerry zei

Je lentedansje heeft vast geholpen, op een kleine bui na, schijnt de zon hier redelijk.
En je lamp vind ik toch wel mooi geworden.
En verder: ik hoop tot morgen!

Lieve groet,
Gerry

Berbel zei

Je lamp vind ik heel leuk geworden!
Groetjes Berbel

oale zei

Wat gaaf, heb precies hetzelfde schilderij (met het paard). Leuk hè dat binnenkijken. Wil ook graag een piano, maar weet niet waar ik hem neer moet zetten (moet nodig eens wat lozen). Groetjes Alie

Petra zei

Leuk hoor dat je bij alles brocante staat, en je lentedansje is wel nodig ik vind het gewoon koud. Alhoewel hier nu de zon ff lekker doorkomt. Fijn weekend, groetjes

Petra.

Mirjam zei

Hoi Diana,
Ik dans met je mee... Altijd gezellig om in het zonnetje op de muziek van een onstemmige piano een dansje te doen... Heerlijk.
Wat leuk dat je in Alles Brocante staat. Wel verdiend hoor...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Maia zei

Wat een prachtige post!
Mooi hoor je foto's en geen wonder dat je met je blog op dat andere blog staat zeer verdiend!
Mooi is je lamp ook toevallig geworden hoewel ik nooit geloof dat iets toevallig is!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Le Style zei

Super mooi vind ik je eerste detailfoto's van de piano en sfeeritems.
Zo'n leuke waardering zo'n vermelding, geniet ervan!

Fijn weekend!!

It's me zei

Fijn weekend lieverd....xxx...

Eefies day zei

Doe jij maar lekker je lentedans hoor...je verdient het, leuk op de site van Alles brocant en dan je mooie lamp!!!!!

Nu de zon nog!!!

Lieve groet,
♥Eefie

Created by Essie zei

Wat leuk dat je op alles brocante staat. Dan ga je toch ook een lentedansje maken . mooie foto's

groetjes
Esther

Elly's idylle zei

Dit is zeker een felicitatie waard hoor dat je op de site staat van alles brocante.....Prachtig zijn je lente foto's...hier word ik helemaal blij van.....Je lamp vind ik trouwens ook heel mooi geworden.......
Ik wens je een fijn weekend en groetjes....ELLY.

Wonen Engelse Stijl zei

Gefeliciteerd met je vermelding op de site van alles brocante. Leuk hoor. Maar ja, met zulke mooie plaatjes... Is het ook niet gek natuurlijk. Fijn weekend! Liefs, Sabine

Zomaareenmoeder zei

Wat leuk dat je op 'alles brocante' staat, ik kijk daar ook vaak.
Dat met die lamp is wel herkenbaar voor mij; ik had een etagere wit willen verven en moest ook schuren. Heb het ook zo gelaten vanwege het 'oude' effect omdat ik geen zin had om het nog een keer te verven:)
Mooie sfeerbeelden weer!

Miss M zei

Leuk dat je mij hebt gevonden! Ik ben maar meteen bij jou gaan kijken en ik ga jou ook volgen hoor!
Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik vind de piano zo mooi en dat viooltje maakt het helemaal af, prachtig, zo raak je vanzelf in een vrolijke stemming. Het weer is hier zo somber, dus ze komen op het goede moment!

Fijne zondag, lieve groet, Marjolijn

Miranda zei

Een mooie lamp en een vermelding op alles brocante; alle reden voor een vrolijk lentedansje!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Je lamp vind ik heer erg mooi geworden en Gefeliciteerd! wat leuk dat je op Alles Brocante staat, dat heb je zeker verdiend hoor!!!

Groetjes,
Esther

Homemade Home zei

Wat een mooie post hebt gemaakt.
Leuk dat je op de site staat,dat is idd een lentedansje waard.
En je lamp is gewoon...prachtig...
Fijne avond liefs Nelly

Madelief zei

Hoi Diana,

Leuk dat je blog op de website Alles Brocante wordt genoemd. Gefeliciteerd!!

Je lamp ziet er ondanks het feit dat het misschien niet helemaal is gelukt, prima uit.

Ik wens je een fijne nieuwe week toe.

Madelief x

Willy zei

Gelijk heb je!!

Janny zei

Hè ik zou het best eens willen horen dat muziekje!En je lamp is erg leuk geworden!

groetjes Janny

My Beautiful World zei

Always something special about spring time. So happy to be here visiting you again, I have enjoyed catching up on all your wonderful posts, Hope you have a great day my friend.

Always Wendy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuk dat je ook op de site staat van harte hoor en je lente dansje is geslaagd we krijgen mooi weer hahahah .....en die lamp die hoort gewoon zo hoor zo is hij mooi ...fijne week lieve groet rosita

@nne zei

ik vind het resultaat heel mooi! groetjes, @nne