dinsdag 29 mei 2012

Give Away ...

Ik besef het nu pas ... 100 volgers!!
Hoe leuk is dit, dus ... een give away.


Deze nieuwe vrolijke, zomerse, blauwe 'strand'tas,
geef ik graag weg aan één van jullie leuke volgers.


Hij is met de hand gemaakt van riet en bewerkt met  vlechtwerk, bloemen en houten kralen aan het handvat. Bekleed met stof en een rits om af te sluiten.
Doe je mee... super! Plaats even een berichtje en een linkje op je blog. 
De verloting is eind juni.

Om nog even een passend sfeertje te brengen ...
 nog wat foto's van mijn laatste vondsten.













Wit emaillen geeft mij een echt zomer gevoel.



Ik heb wat weinig gevolgd de laatste dagen maar
 ik kom snel weer bij jullie aan.
Een fijne week!

Liefs Diana

42 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Wat een leuke give away....ik doe graag mee Diana!!!
Ik zal je link er gelijk op zetten.
Nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Nancy B. zei

Gefeliciteerd met de 100 volgers. L leuk Dianaeen give away. Ik doe mee hoor. Ga gelijk ff een linkje plaatsen. Wit emaille is altijd leuk in de keuken.
Groetjes, Nancy

Mirjam zei

Hoi Diana,
Ik doe maar al te graag mee hoor, prachtige zomerse tas. Ik heb een linkje op mijn blog gezet.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Leuk hoor al 101 volgers.....als die allemaal ook af en toe een reactie achterlaten is het helemaal fantastisch om te bloggen.

En geloof me.....met zo'n prachtige zomerse give away zal het aantal alleen maar groeien!!

Succes voor allen die een kansje wagen!!

En emaille zo leuk gecombineerd met schelpen decor aardewerk etc. geeft een zomers sfeerplaatje.

Fijne avond en lieve groeten!!
Ger



Fijne avond

Atelier Valerie zei

Goede avond Loraine,
Ik doe héél graag mee met je
super leuke give-away.
Tof idee van je!

Nog een fijne avond,
lieve groeten,
Valerie

Atelier Valerie zei

O ja, van harte gefeliciteerd met je 100 volgers! Linkje zet ik direct!
Daaaaaaaaaaaaaaaaag.

Just Who I Am zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers.Een heel mooie Give Away .Ik doe zelf nooit mee dus laat het winnen graag aan anderen over.Leuke nieuwe nieuwe spulletjes heb je weer.Geniet ervan
Groetjes Elisabeth

Janny, Especial and More zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!
Je give away is leuk! Ik doe graag mee.

Janny zei

Gefeliciteerd met je 100e volger!
En leuke spulletjes heb je er weer bij. Ik geniet nog steeds van jouw roze kopjes!

Groetjes Janny

Willy zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers....en euhhh...ik doe graag mee!

Bonjade zei

Van harte met je 100 volgers...oh let maar op er volgen er nog velen....zo sfeervol bij je.
Ik doe niet mee....heb onlangs nog wat gewonnen....dus ha voor de ander meer kans.......

Fijne dag

Liefs

Marjon zei

Hoi Diana, proficiat met je 100 volgers, je hebt leuke spulletjes gekocht weer en je hebt een leuke give away......fijne dag en lieve groet Marjon

the quiet murmur of gentle things zei

so lovely!!!

Juliëtte zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!!
Wat een leuke Give-Away!
Ik doe graag mee hoor!
Zal een linkje op mijn blog zetten!

Veel liefs, Juliëtte

Gerry zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!
Wat een leuke tas!
En je hebt ook leuke aankopen gedaan!
Ik heb in korte tijd al 2x gewonnen, dus ik geef de kans aan een ander.

Lieve groet,
Gerry

Maranja.since1964, Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

gefeliciteerd!! Ik doe graag mee voor deze leuke giveaway.
Ik plaats een linkje op mn blog.
groetjes anja

ingrid zei

Gefeliciteerd hoor!
Wat een leuke tas...ik doe heel graag mee als dat mag, want ik heb geen eigen blog, maar geniet erg van die van jou
Fijne dag nog

Ingrid

Zaanse Zolder zei

oh wow, wat een leuke tas, ik waag een kansje hoor! Volger ben ik natuurlijk al ;-)
Ik zal een link op mijn blog zetten.
Groetjes van Sylvia
(en bedankt voor je berichtje)

Mayflower zei

Van harte Diana met de nu alweer 103 volgers.
En wat een mooie Give Away, ik wil graag een gokje wagen.
Je heb ook weer hele mooie spullen op de kop weten te tikken, mooi dat witte emaille.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers! Wat een mooie vondsten heb je gedaan, ben dan ook gek op wit emaille...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

THE BLACK BARN zei

JE FOTO'S ZIJN PRACHTIG!

JE GVE AWAY OOK!
MAAR IK SLA OVER DEZE KEER!

IK WIL JEWEL EVEN BEDANKEN VOOR AL JE BERICHTJES OP MIJN BLOG!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Petra zei

Wat een leuke give away heb je zeg, en wat leuk dat je alweer 100 volgers heb dat is iets wat het bloggen wel extra leuk maakt en helemaal al die reactie's. En je emaille ook helemaal Super mooi zeg dat gras is die schuimspaan, kom maar weer op het idee het geeft mooie foto's. Emaille blijft leuk, lieve Diana een heel gezellig weekend gewenst en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en weet je bent altijd welkom he en zo ver is het niet hoor, en vlak bij de zee dus misschien combineren.

Lieve groetjes Petra.

bleudelavandou zei

Hallo Diana

Wat een leuke tas, daarvoor wil ik wel heel graag een gokje wagen, dus ik doe mee...

Ik ga je alvast volgen en plaats een linkje op mijn blog.

Prettig weekend
liefs
marieke

madebynijn zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik vind het een hele mooie tas. Ik doe graag mee met je give away! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog.

Groetjes Madebynijn

Ps je kunt ook nog bij mijn give away mee doen tot eind juni

Jeanine zei

Ik doe graag mee op deze mooie tas te winnen. Ik plaatste reeds een linkje en ga je vanaf nu volgen.

Groetjes,
Jeanine

Ada zei

Heeeeel leuk! Ik ben gek op tassen. Deze give-away vind ik erg leuk.

Ik doe dan ook graag mee. Probeer een link op mijn blog te zetten.


Groet Ada
www.stijlenzo.blogspot.com

It's me zei

Nou ja !! gemist...weer jouw post niet in mijn scherm...ik doe graag mee hoor...liefs fijn weekend...van mij...xxx...

Eefies day zei

Wat een geweldig berichtje 100 volgers en dan deze leuke tas...wow, helemaal het strandgevoel, ik doe ook een gokje hoor..ben benieuwd!!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Blomkje en Wenje zei

Gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee.

Groetjes, Pietrik

Vera zei

Wat een superleuke give away, hier doe ik graag aan mee.

ivoorwit.blogspot.com zei

Gefeliciteerd!!! Ook ik doe graag mee. Groetjes, Thea R.

syta van wieren zei

leuke give away... ik doe graag mee en ben meteen volger geworden, vind je blog er leuk!

Agnes zei

Wat een leuke tas. Hier kun je in de zomer mee voor de dag komen.

Graag doe ik mee met je give away, (hihi rijmt ook nog..)
Ik zal je zeker blijven volgen en natuurlijk volger worden.

Groet, Agnes.

hipinholland zei

Hoi Diana,
Ik doe graag mee met zo'n mooie give-away! Prachtig! En wat heb je verder ook een mooie foto's in je berichtje gezet.........krijg ineens zin om gauw naar Frankrijk te gaan ;)
groetjes christel

lindevrouw zei

Van harte gefeliciteerd met je 100 volger en natuurlijk doe ik graag mee, morgen zal ik een linkje plaatsen en je volger worden. succces met de verloting van deze hele leuke giveaway! Dat wordt nog een klus met zoveel reacties, ik ben benieuwd of ik een kansje krijg....hartelijke groetjes Joke

astridh zei

Wat gaat dat snel he, de 100 gehaald! Gefeliciteerd!
Ik doe graag mee aan je give-away hoor. Prachtig!
Hartelijke groet,
Astridh

astridh zei

Gefeliciteerd hoor, dat is snel gegaan, de 100 al gepasseerd!
Ik doe graag mee aan de give-away.
Hartelijke groet,
Astridh

Huis in de Provence zei

via via kom ik op je blog. Wat een mooi blog heb je en een super leuke give-away.
Ik ga straks wonen in ZF dus daar past hij dan helemaal bij,in de franse sferen. Ik doe graag mee. Gr. Mirjam

CreaThea zei

Joehoe! kun je er nog een volgertje en een liefhebber van je give-away erbij gebruiken?

Graag doe ik mee want ik vind hem heel sierlijk en kan hem goed gebruiken.

Ik ga je linken op mijn blog en volger ben ik geworden!

Groetjes,
Thea.

Margaret zei

Wat een super leuke tas. Hier doe ik graag aan mee. Ben meteen maar even volger van je geworden.

Groetjes Margaret

lapappilon zei

woooooooooow!
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

OlenkaFotiou zei

How lovely!
Marine style ...beauty! :-)
Allow me to take part in your "Give away".
Thank you!
With best wishes from Greece,
Olenka
/ link on the right side of my blog /:
http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/

fotiouolga@rambler.ru