woensdag 23 mei 2012

oud groen ...



In onze keuken,
staat mijn verzameling oud groen.
Voor een klein keukenraam, op een brocant groen rekje.
 De kleur is nog orgineel.




Een paar weken geleden was ik op bezoek bij de Wagenschuur in ter Aar, mijn oog viel op het rekje maar ook de blaker met de groene rand.
Hannie is 2e Pinksterdag ook weer geopend!




Ik ben dol op spoelkommen, heerlijk stapelen.
De kleur groen is lastig te krijgen ... het is voor mij dus een beetje
een sport geworden om deze te vinden.




De groene servetten kocht ik bij de kringloopwinkel, nieuw in de verpakking!



Dit mosterd potje vond ik op MP samen met de mooie spoelkom.

Kijk ook even voor meer fleur en kleur bij Veronique op woensdag.

Liefs Diana



30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Deze kleur groen zie je inderdaad niet zo vaak, des te leuker dus als je weer een mooi item weet te scoren!

Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Een prachtige verzameling heb je inmiddels en het blijft dan ook leuk om af en toe weer iets nieuws toe te kunnen voegen.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Janny zei

Wat een mooie verzameling, ja en dat stapelen staat zo lekker luxe!

Groetjes Janny

Atelier Valerie zei

Dit groen geeft je keuken wel
een speciaal tintje.
Je zou zelfs denken dat je het
rekje speciaal hebt laten maken voor je verzameling. Mooi gedaan!

Nog een zonnige dag,
lieve groetjes,
Valerie ☺

Bonjade zei

Super al die tinten verschillend groen.......idd nogal zeldzaam volgens mij.
Heerlijk om van te genieten en te koesteren dus.
Vind je rekje erg mooi.

Fijne dag

Liefs

polkadotpeticoat zei

I love your dishes.....and canisters.

Het lijstje van brocante zei

Prachtig Diana....vooral je koffie & thee vind ik heel mooi....je hebt al een hele verzameling.....leuk om altijd maar weer op zoek te gaan naar spulletjes in deze bijzondere kleur.
Fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

ria zei

Ik vind t prachtig.Heb zitten genieten van je foto's!
Lieve groet ria

Gerry zei

Wat staat dat mooi, Diana! Deze kleuren groen zie je niet zo heel vaak. Leuk als je er af en toe weer wat bij kunt vinden.
Geniet van het mooie weer!

Lieve groet,
Gerry

@nne zei

groen lijkt de laatste tijd wat vergeten, maar ik hou er ook ontzettend van. het is de kleur van de natuur en past ook prachtig bij allerlei wittinten. mooie verzameling heb je. lieve groet, @nne

It's me zei

Mooi hoor al dat groen bij elkaar.....leuk hoekje...liefs van mij...xxx...fijne avond...wat een heerlijk weer !!

oale zei

Wat leuk zeg, wij hebben een groene keuken en ik heb stenen voorraadpotten met net zo'n groen randje. Dit zijn ook antieke potten. Ik kocht ze jaren terug eens op een rommelmarkt. Groetjes Alie

Mirjam zei

Hoi Diana,
Mooi, deze ´groene´ verzameling. Inderdaad een kleur die je niet veel tegenkomt. Weer even helemaal anders dan wat je vaker ziet natuurlijk. En zo bij elkaar is het echt prachtig mooi, al dat groen.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

Wat een mooie verzameling heb je zeg...zo leuk al die verschillende items...
Ik vind soepkommen ook zo leuk en vooral dat stapelen....prachtig!!!!!
Fijne week nog!!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Elly's kleine idylle zei

Ohh, wat staat het mooi zo in dat rekje....een plaatje en wat een leuk idee om dit in een vensterbank neer te zetten.....je groene servies vind ik heel mooi...Een hele mooie verzameling...
Nog een fijne avond...ELLY.

Lydia zei

Mooi he dat groen in verschillende tintjes. Leuk neergezet zo, voor het raam.

Groetjes,
Lydia

Just Who I Am zei

Wat een mooi plaatje maakt dit ,zo mooi die kleurtjes groen bij elkaar
Lieve gr Elisabeth

Irena zei

groen kan echt verrassend effect geven,echt mooi,ik ben aan het denken,best leuk in slaapkamer,zo olijf groen,mhhhh,groet irena

Mayflower zei

Wat een mooie verzameling aan groen Diana.
En wat leuk als je dan zomaar weer wat nieuws aan je verzameling kan toevoegen.
Een sfeervol hoekje.
Lieve groet, Mea

Sientje zei

Dat ziet er erg gezellig uit zeg. En wat een mooie kleur groen.

Zaanse Zolder zei

Mooi dat oude groen.... en zie ik daar een mooi Zaans mosterpotje :-)
Liefs van Syl

Petra zei

Prachtig zeg wat een mooie verzameling. Het is een hele mooie kleur groen en je rekje maakt het helemaal af ziet er erg sfeervol uit. Geniet van een mooi zonnig Pinksterweekend.

Groetjes Petra.

Juliëtte zei

Ja, een hele mooie kleur groen, vind ik!
Je ziet het inderdaad niet veel, hier ook niet.

Veel liefs, Juliëtte

Oude lappen zei

Wat heb je mooie spullen zeg. Ik vind het ook geweldig dat je kiest voor groen, niet vanzelfsprekend terwijl vele kiezen voor wit of rood in de keuken. Prachtig hoor, echt een eigen stijl.
Liliane

Janny, Especial and More zei

Mooi in deze groene tinten en zo leuk neergezet!

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie verzameling en zo leuk gedecoreerd!! iedere keer is het weer genieten als je een mooie aanvulling vindt en in gedachten zie je het dan al helemaal bij de rest van je verzameling staan!

fijn pinksterweekend!
lieve groet, Tjits

SisustEllen zei

You have so lovely blogg <3
I hope you will have time to visit mine some day :)
Greetings and hugs from Finland!

Madelief zei

Wat een prachtige groene collectie spulletjes heb je. Ik vind het heel bijzonder. Je ziet niet zoveel groene verzamelingen. Je kommen en potten combineren perfect samen!

Ook je vorige post is erg mooi!

Fijn weekend & lieve groet,

Madelief x

Zomaareenmoeder zei

Wat mooi! Ik hou ook van oudgroen, dat zie je niet zo veel he?
Leuk idee een rekje met moois in je keukenraam, ik heb ook een keukenraam waar ik dit mee kan doen. Bedankt voor het ideetje:)

Fijne pinksterdagen,
Lineke

Marjon zei

Prachtige verzameling Diana, ik vind deze kleur groen ook geweldig mooi. Bij jou is alles passend en zo mooi gestyled, super mooi gedaan.....fijne dag en lieve groet van Marjon