woensdag 9 mei 2012

rondje tuin ...






 



Vakantie voorbij en alles weer aan kant.
Al weer 2 dagen gewerkt op school maar
vanmiddag had ik even tijd voor een rondje tuin. 
Wat kan de tuin veranderen wanneer je een week weg bent geweest,
 alles is zo groen.



De seringenboom staat prachtig in bloei!



 In de tuin staat het vol korenbloemen.




de wilde akelei




de klim hortensia zit vol knoppen





en dan de mooiste, de pioenroos, ze staan op springen! Wordt vervolgd.

Genieten toch!

Nog een fijne week, liefs Diana

21 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een geurend boeket uit je eigen tuin is gewoon fantastisch en genieten doe je zeker.
De pioenrozen zullen inderdaad prahtig zijn.
De natuur is een wonder!

Groetjes,
Valerie

Miss M zei

Nou, zeker genieten! Vooral je sering kan ik bijna ruiken! Heerlijk, zoals ze geuren...

Lieve groet, Marjolijn

It's me zei

Wat een prachtige tuin foto's !! ..ik hoop dat het gauw buiten weer word...heb er zo zin in.....liefs Ria...xxx..

Christien zei

Wat heerlijk zo.n rondje tuin
Lieve groet Christien

Willy zei

Absoluut genieten...nu nog een zonnetje erbij en we zijn helemaal blij!!

Gerry zei

Wat een prachtige bloemen, Diana. het gaat heel hard op dit moment. En dat de pioenross al zover is.
Fijn zo'n tuin!

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Wat een prachtige combi van de korenbloemen en de seringen; wat zal het heerlijk ruiken bij jou in huis! De pioenen zijn hier minder ver...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Madelief zei

Je tuin staat er prachtig bij Diana. Mooi de seringenboom en de bijna ontluikende knoppen van de pioenrozen!

Fijne avond!

Madelief x

Verrassend Goed! zei

Genieten...nou en of dit is echt genieten hoor. prachtige foto's zo mooi!
warme groet,
Marianne

Ger zei

Hoi Diana,

Wat een heerlijke bloemrijke tuinserie laat je hier zien...kan het bijna ruiken.

Denk dat de wilde akelei een plekje gevonden heeft in mijn tuintje,
zag vorig jaar al flink wat groen blad verschijnen wat ik niet thuis kon brengen en heb het maar laten staan tussen de berg stenen die ik uit elk vakantieland meebracht in de afgelopen 20 jaar, en dit jaar kwam niet enkel blad uit de aarde maar ook stengels vol bloemknoppen,
ben heel benieuwd naar de kleur.
Leuk zo'n spontaan aangewaaide tuin bloeier.

Ik ga nog even mijn neus in jou prachtige bloemen steken:-)

Fijne avond nog en lieve groeten,
Ger

Janny zei

Oh heerlijk he alles zo mooi nu in het voorjaar!Mooie foto's!

Groetjes Janny

Anneke zei

wat een prachtige foto,s heb je staan en dat was zeker genieten en maakt mijn dag goed.
lieve groetjes van an

Bonjade zei

Oh heerlijk.....wat ziet jouw tuin er al mooi uit......zo veel ook al in bloei.......
Ik moet toch ook eens een rondje eigen tuin maken denk ik......er zal toch al wel iets bij me bloeien....?
Heb hier in ieder geval heerlijk genoten van het zomergevoel.

Fijne dag

Liefs

Het lijstje van brocante zei

Wat een prachtig rondje....vooral je witte sering.......ruik hem hier vandaan....en de kleur van de korenbloem.....zo geweldig blauw.
Bedankt....ik heb genoten!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Marjon zei

Prachtige foto's van bloemen wat ik erg mooi vind, vooral de seringen, de pioenen, de akelei, ze zijn allemaal zo mooi...je hebt een prachtige tuin lijkt me, hebben we deze al gezien?????....liefs Marjon

Juliëtte zei

Wat een gewedige bloemenpracht in je tuin!
Witte seringen vind ik zo prachtig!
Ik heb hier denk ik een paarse sering!
Afwachten maar!

Liefs, Juliëtte

Mirjam zei

Hallo Diana,
Wat ziet jouw tuin er prachtig uit. Die korenbloemen zijn ook zo mooi...maar de pioensoor... Geweldig! Hier staat er ook eentje, maar tot nu toe nog maar een grote knop en twee kleintjes... Ook afwachten dus...
Heerlijk allemaal.
Ik wens je nog een heel fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

oale zei

Wauw, wat doet bij jou alles het goed. Ik heb al een jaar of 5 een klimhortensia, maar vorig jaar zat er voor het eerst 1 bloem aan. Daaronder staat een pioenroos, die staat er al een jaar of tien en daar heeft nog nooit een bloem aangezeten. Ik denk dat de aarde daar niet goed is. Groetjes Alie

Homemade Home zei

Hallo Diana, je tuin is heel mooi en je witte sering vind ik echt prachtig, ik ben daar best een beetje jaloers op, ik heb jaren geleden voor mijn verjaardag een witte sering gekregen, maar toen hij ging bloeien bleek het een paarse te zijn, vind hem wel mooi maar een ...humm witte..
Geniet maar fijn van je tuin.
Lieve groet nelly

Ingrids muggensteekjes zei

Hoi Diana,
dankjewel voor je reaktie op mijn blog en ik ga jou ook volgen hoor, zie hier zoveel moois.
Fijn weekend, groetjes Ingrid.

Claudia. zei

Genieten, dat komt zeker goed, dat doe ik eigenlijk iedere zondag wel, maar met moederdag toch wel grappig, dat de drie diva's s'morgens zo ongeduldig zijn om een mooie tekening of zo te geven.
Claudia.