donderdag 21 juni 2012

mijn oude fietsmand ...



Hebben jullie ook genoten van de zon?
Achter in onze tuin staat een bak geraniums,
 ik heb gekozen voor roze met wit omdat deze kleur beter zichtbaar is met de afstand. Nu ben ik natuurlijk ook gek op vele tinten roze...



Omdat hier ook een zit gedeelte is (foto volgt vast nog) gebruik ik de oude fietsmand om het servies in te dragen en hang hem dan op aan deze plantenbak ... handig en decoratief !



 
 Wanneer je dan heerlijk zit te genieten, komt een libelle ...
met de naam viervlek ...
even vast leggen natuurlijk.




Zo mooi ...




Zo fotogeniek ...




en zo thuis ...

Nog een fijne avond!

Lieve groet Diana

26 opmerkingen:

Grietje zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt...schitterend...en een super idee om je oude fietsmand te gebruiken om je servies mee te nemen naar de tuin...staat erg gezellig!

Prettige avond nog,
Groetjes Grietje

ria zei

Heb genoten van je foto's!!
Lieve groet Ria

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's! Je servies is om vrolijk van te worden en dan komt ook de libelle nog eens om de hoek, zo mooi in close-up!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Just Who I Am zei

Wat een gezellige post.En ja wat een heerlijk weer ook hier!! Goed idee om je fietsmand te gebruiken voor dat leuke servies.
Groetjes Elisabeth

Atelier Valerie zei

Een leuk idee om zo je oude fietsmand te gebruiken en dan die libelle. Daar heb je prachtige
plaatjes van, de vleugeltjes zo fijn, wondermooi.
Nog een fijne avond, liefs Valerie

Rozen zei

Wat leuk die fietsmand, staat heel decoratief. En eindelijk lekker weer bij jullie zo te zien!

Groetjes Janny

Willy zei

Wat een prachtige foto´s!

amy zei

Dat heb je leuk verzonnen zo ,en wat n mooie natuurfotos
Gr amy

Petra zei

Mooie foto's! En wat een leuk servies heb je. Lekker zomers.
Lieve groetjes, Peet.

Madelief zei

Hoi Diana,

Wat heb je de libelle prachtig vastgelegd. Wat zijn het mooie insecten!

Een fijne avond!

Madelief x

Janny, Especial and More zei

Wat een gelukje dat de libelle zo bleef poseren voor de foto! (de rest ziet er ook goed uit)

It's me zei

Wat mooi zeg !!!...die kan is ook prachtig in je mand...liefs Ria...xxx..

Tanja zei

Jeetje Diana, wat een geweldig mooie foto's heb je gemaakt, vooral de 3e vind ik supermooi.

Het geeft een echt zomers gevoel, heerlijk genieten

Alvast fijn weekend
Liefs
Tanja

Homemade Home zei

Super leuk idee die fietsmand en wat een lief serviesgoed.
Maar wat een mooie, leuke post heb je weer gemaakt. En die fotó's
PRACHTIG!!
Fijn weekend lieve groet Nelly

Juliëtte zei

Wat een super idee om je oude fietsmand zo te gebruiken!
Je foto's vind ik prachtig!

Fijn weekend!

Liefs, Juliëtte

oale zei

Fijn weekend Diana en hopelijk weer een beetje zon! Groetjes Alie

Elly's kleine idylle zei

Prachtig vind ik je fietsmandje vol met prachtig servies....leuk idee en het staat ook nog héél sfeervol....Ik vind die kan zo mooi.
Prachtig heb je het op de foto gezet.
lieve groet en een fijn weekend...ELLy.

anita zei

Wat een mooie foto´s van de libelle.

gr. anita

Musje zei

Schitterende foto`s heb je gemaakt,echt genieten,helaas even geen zonnetje meer,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

bleudelavandou zei

Prachtig post!! Die foto van de libelle vind ik supermooi...

Fijn weekend
Liefs
Marieke

Miranda zei

Wat een mooie libelle-foto's! Gezellige servies.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Eefies day zei

Diana ik geniet van je mooie foto's, die fietsmand, geweldig...ik heb er ook nog één staan..
Die zon ontbreekt nu helaas, de libelles zullen ook wel verstopt zitten...de regen is nu de hele morgen al bezig...
We hopen op mooier weer, wie weet...

Lieve groet,
♥Eefie

Jolanda zei

Hello,

Mooie foto's ik ga je volgen,
Fijne avond,
Jolanda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat staat het gezellig, je oude mand met het servies erin,..praktisch en mooi. Hopelijk is het snel weer zonnig zodat je lekker in de tuin kunt zitten. Je foto's zijn schitterend!

Fijne dag!

Groetjes,
Esther

Zomaareenmoeder zei

Wow, wat prachtig die libelle zo in close up!! Supermooie sfeerfoto's!
Ik heb je roze servies binnen gekregen hoor, lief dat je het derde kop en schotel er gratis bij deed:) En zo mooi die roos erbij met het lieve kaartje, dank je wel!!
Fijne avond,
Lieve groet,
Lineke

Red Rose Alley zei

Diana,
I have been looking all over for the perfect tea cup. This one is so pretty, and the flowers are such a bright color.
~Sheri at Red Rose Alley