donderdag 12 juli 2012

We halen de zomer gewoon binnen ...



want het weer zit nog niet echt mee...

Na verjaardagen in de eerste week van onze vakantie,
vond ik het tijd voor een verandering in de woonkamer.
Het oudroze is van de muur...de nieuwe kleur...
ZAND




Ik raakte geïnspireerd door de mooie vondsten in wit en natuur tinten.
Het kussen komt van Laura Ashley,
de winkel verdwijnt aan de Oude gracht, ik moest dus nog even een bezoekje brengen.
Tip; Utrecht stad met gezellige terrasjes.





Heerlijk zomers ...




De mooie schelpen in de visvormige bakvorm




Ook de piano is verhuisd naar de andere kant van de kamer
 tegen de zandkleurige muur.





Het is de hoogste tijd om jullie allen een bezoekje te brengen.
Tot snel weer!

Liefs Diana

30 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Echt heeeeeeeeeel erg mooi deze kleur op de muur !

Homemade Home zei

Ik heb ook de zomer naar binnen gehaald. Ik vind de kleur van je muur prachtig, het is idd.lekker zomers geworden.
Geniet er van.
Fijn weekend lieve groet Nelly

Jolanda zei

Wat ziet het er gezellig uit!
Het grijze wekkertje is super!

Fijne avond,

Jolanda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie post heb je geplaatst.Ik ben helemaal weg van je schelpen in dat visvormig bakblik.Ik vindt de kleur van de muur heel mooi maar vlgs mij is hij op mijn computer geen zandkleur,meer lila-achtig??groetjes Miranda

Gerry zei

Een prachtige muur is het geworden.
En het kastje uit de eerste foto, daar word ik helemaal verliefd op. Maar je mag hem gewoon houden, hoor!
Je hebt het weer gezellig, Diana!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Ziet er goed uit hoor...erg leuk gedecoreerd......liefs Ria...xxx..

Peeters Liliane zei

Het ziet er heel geslaagd uit, mooi hoor en zo gezellig!!!
Groetjes,
Liliane

Eefies day zei

Heerlijk om even bij je binnen te zitten hoor...hier is een zomerse sfeer...wat is het dan leuk om binnen die sfeer te maken, zo genieten we toch wel van de zomer...
Mooie kleuren...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Miss M zei

Het was hier vanmorgen inderdaad ook niet best! Maar in de loop van de middag, tot nu toe: 1 en al zon. Lekker!
Je zandkleurige muren zijn erg mooi geworden. Alles lijkt dan weer als nieuw he!
Geniet er maar van, lieve groet, Marjolijn

THE BLACK BARN zei

LICHTE STRAND GEVOEL MET JOU MOOIE ZAND KLEUR!
LEKKER FRIS!

FIJNE DAG EN OP NAAR DE ZON,
MIRANDA

Juliëtte zei

Wat is het mooi en smaakvol ingericht!
Fijn dat we even binnen mochten kijken!!
Is de visvormige schaal soms een
oude puddingvorm?
Ik heb ook zoiets maar dan met druiven.

Veel liefs, Juliëtte

Rozen van Papier zei

Ja van tijd tot tijd wil wel eens veranderen hè? Jammer dat Laura Ashley weggaat op de Oude Gracht. Gaan ze ergens ander heen? Heb ruim 26 jaar geleden daar die mooie roosjesbehang gekocht voor de babykamer toen. Ook hun verf was van een hele mooie kwaliteit.Jouw muren zijn lekekr opgeknapt!

Groetjes Janny

Peet zei

Mooi geheel zo! Heerlijk licht en fris.
Lieve groetjes, Peet.

Atelier Valerie © zei

Wanneer ik je post doorlees denk ik aan de zee, komt door die mooie schelpen en zeester. Je nieuwe kleurtje aan de muur is prachtig, een beetje dezelfde tint als bij mij thuis.De witte meubeltjes komen goed uit!
Nog een fijne vakantie, lieve groetjes Valerie ♥

Janny, Especial and More zei

Voordeel van dit weer is, dat je lekker binnen aan de slag gaat (laten we maar positief blijven toch). Je verandering is zeer geslaagd. De kleur op de muur vind ik erg mooi.

Alie zei

Ziet er allemaal super uit. Ik moet telkens naar dat schilderijtje kijken met die dame te paard. Ik heb dat schilderijtje ook (volgens mij is het al eens voorbijgekomen). Groetjes Alie

Thuis bij Tjits zei

heerlijk om met dit weer te rommelen in huis en daar de boel op te frissen en dat is jou heel goed gelukt, heerlijk sfeertje!!

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

ria zei

Geweldig sfeertje,ik hou er van.Veel wit en lichte tinten.Super!
Geniete r maar van!
Lieve groet Ria

Jeanine zei

Ziet er allemaal heel mooi uit!

Groetjes,
Jeanine

Ger zei

Heerlijk sfeertje,en mooie kleur muur!!

Zit ook even wat langer te kijken naar je platen in mooie lijst boven de piano.

Vermaak je binnen nog maar een klein weekje en dat moet aan je mooie foto's te zien wel lukken......
als we de weersvoorspellingen beetje serieus mogen nemen is de zomer in aantocht.

Lieve groeten!!
Ger

Mayflower zei

Wat heb je weer een sfeervolle hoekjes gemaakt Diana, een mooi zomers stilleven.
Mooie kleur heb je op de wand.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Elly's kleine idylle zei

Prachtig is het geworden Diana.....ik vind die kleur op je muur echt mooi staan in combinatie met het wit.......Je piano vind ik ook héél mooi van kleur ...Wij hebben een hoogglans bruin en toch vind ik een witte mooier staan...
Ik heb trouwens precies dezelfde witte kan als die jij ook hebt staan op het tafeltje....het ziet er prachtig en sfeervol uit en je hebt het ook heel mooi gestyled...
Lieve groet een een fijn weekend...ELLY.

Miranda zei

Een heerlijk zomers sfeertje bij jou in huis en een prachtige nieuwe kleur op je muur!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Willy zei

Ziet er heerlijk zomers uit, mooie kleuren en hoekjes heb je gemaakt!!

Mirjam zei

Hallo Diana,
Wat is het mooi geworden. Het gehaakte kleed vind ik ook zo ontzettend mooi...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Madelief zei

Wat ben je hard aan het werk geweest Diana. Het resultaat mag er zijn. Het ziet er heel mooi en stijlvol uit!

Fijn weekend,

Madelief x

Maia zei

Schitterend de zandkleurige muur Diana!
Wat kun je anders met dit weer he!
Wat een prachtige sfeerplaatjes heb je weer gemaakt!
Fijn een beetje zomer in huis!
Fijne vakantie verder.
Lieve groet Maia

Lydia zei

Wat een prachtige kleur heb je ervan gemaakt! Ook een leuke manier van vakantie vieren ;)
En een mooie header weer. De bloem op de onderste foto is prachtig. Wij hebben ze ook in de tuin, maar ze doen het binnen maar zo kort. Jammer is dat he! Groetjes,
Lydia

Le Style zei

Wat is dit mooi geworden!!
Je hebt de zomer/zee/strand sfeer echt naar binnen gehaald zo.
Gelukkig kunnen we ondertussen ook buiten heerlijk van het zomerse weer genieten!!

Fijne dag!

Liefs

It's me zei

Waar zit je toch ??? liefs Ria...xxx...