zondag 26 augustus 2012

Even een deel momentje ...


 
genieten van een appel...




 
 
Heerlijk om door de tuin te lopen en
je fruit uit de bomen te halen.
De vlierbessen zijn voor de vogels, ik kan je vertellen ...
een drukte van belang iedere dag.






 
Ze zien er goed uit in onze tuin dit jaar!
De boom hangt niet vol maar genoeg om appeltaart en appelmoes te maken.




 
 
Ook de Viburnum ofwel sneeuwbal, staat er prachtig bij dit jaar.
Dat komt goed uit, want ik heb een aantal mooie emaille kannen gevonden dit weekend.
Binnenkort, samen met andere vondsten, te vinden in mijn webwinkel.



 
 
Lieve groet, Diana
 

20 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Als ik kijk naar je mooie fotoreportage komt het water me in de mond.
Heerlijk om in je eigen tuin een appeltje voor de dorst te kunnen plukken, zelfs de huisjesslak heeft het naar haar zin!
Nog een fijne week,
liefs Valerie ♥

Thuis bij Tjits zei

oh wat heerlijk Diana om hier de maandagmorgen mee te beginnen.. ik GENIET!!

ik wens je een fijne week!
lieve groet van Tjits

Janny zei

Je hebt mooie appels, er gaat niets boven de heerlijke hollandse appeltaart maken van je eigen appels!

Ik ga even naar je kannen kijken,

groetjes Janny

Just Who I Am zei

Wat een mooie foto's .Ja dat word dus veel heerlijke appeltaart bakken.Fijne week
Lieve gr Elisabeth

Gerry zei

Ik zit net een appel te eten als ik je appels zie. Heerlijk uit eigen tuin! Ik ben gek op appels.
En de sneeuwbal ziet er ook mooi uit!

Lieve groet,
Gerry

Elly's kleine idylle zei

Prachtige foto's van je appels...en nu maar lekker een appeltaart bakken...niets is lekkerder als uit de eigen tuin te eten toch.....Wat zijn je appels trouwens mooi, ze zien er wel heel smakelijk uit....ik wens je nog een fijne dag..ELLY.

Home and Lifestyle zei

Een appeltaart uit eigen tuin...oohhh, dat klinkt bijzonder lekker!!! Leuk dat je ze binnen handbereik van de boom kunt plukken!

Lieve groet, Ingrid

Jaliska Uijlenbroek zei

Wat een mooie foto's en ik krijg spontaan ook zin in een vers kopje koffie met appeltaart.
Vlierbessen stroop/limonade is trouwens ook lekker.(Maar goed die zijn nu voor de vogels)

Fijne dag en vriendelijke groet.
Marleen

Musje zei

Leuk uit eigen tuin,ik vind je foto`s geweldig en ow jee kannen,ik ben daar dol op,maar heb een koop verbod haha,fijne avond,lieve groet Musje.

Eefies day zei

Niets is leuker dan fruiten en groenten uit eigen tuin..heerlijk is dat toch.
Je bloemen staan er prachtig bij, de sneeuwbal bloeit heel mooi zeg!!!
Geniet lekker van de nieuwe week.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Petra zei

Heerlijk he fruit uit eigen tuin, wij hebben ook verschillende bomen staan. Mooie foto's en bedankt voor je lieve reactie ben hier en daar weer aan het lezen en inspiratie opdoen, kan nooit alle oude berichten lezen en dat wil ik ook niet ga vanaf nu weer alles bekijken. Fijne avond,

Groetjes Petra.

Madelief zei

Mooie foto's uit de tuin Diana! Leuk dat jullie ook fruitbomen hebben. Dat wordt straks appelmoes & appeltaart!

Fijne week,

Madelief x

Peet zei

Oh, lekker, Appeltaart...... Mooie foto's! Wij hebben de tuin net helemaal leeggehaald. Willen helemaal met een "schone lei" beginnen. Heb wel alle hortensia's en hosta's in potten gezet, dus die gaan er ook weer in, maar verder gaan we helemaal opnieuw beginnen. Is best spannend...
Lieve groetjes, Peet.

Anneke zei

wat een prachtige foto,s en het water loopt mij uit de mond als ik dit zie.
groetjes van an

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Lekkere eigen oogst!! Appeltaart maken is niet verkeerd.

Ben benieuwd naar je kannen.

Groeten Maaike

Huize Kip Kakel zei

Appeltaart..appelmoes..
Heerlijk uit eigen tuin!
Ik wacht op de nieuwe oogst, de appels van nu zijn helemaal niet zo lekker meer!( geen elstar meer?)
Heerlijk uit eigen tuin!
Lieve groetjes,
Hannie

Red Rose Alley zei

These are nice looking apples! Apples always remind me of the Fall, which I am so ready for. It has been too hot this summer. My husband's favorite pie is apple pie. I just love your new Header!
~Sheri at Red Rose Alley

Bizzy @ home zei

Prachtige, dromerige foto's en heerlijk appels uit eigen tuin. Ik zou er zo een hapje uit nemen.
Lieve groet, Renny

THE BLACK BARN zei

JA ,IK MOET OOK EERDAAGS OOGSTEN IN MIJN TUIN!

MAAR JOU SFEER PLAATJES ZIJN GEWELDIG MOOI!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Jeanine zei

Mooi gefotografeerd. Je zou er zo in bijten, in die appels...

Groetjes,
Jeanine