vrijdag 24 augustus 2012

Ik kom uit mijn sch(u)lp ...

 
 
 
"Dat werd tijd" hoor ik jullie zeggen ....
het was helemaal niet mijn bedoeling om lang weg te blijven.
 
 

 
 
 
Wat heb ik genoten van een hele 'school' vakantie.
Soms heb je dat gewoon even nodig...
Mijn eerste werkweek zit erop, maar ik ben nog steeds in zomer stemming.
 
 

 
 
 
Met mijn schelpen verzameling op een groot dienblad,
geniet ik nog even heerlijk na van de geweldige weken.
 
 Ik hoop dat het jullie ook goed is vergaan ...
ik verheug me al op het lezen van de berichten op jullie blogs.
 
Lieve groet Diana

17 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Dag Diana,
Welkom terug aan boord!
Ondertussen ben ik ook al weer een weekje terug aan het werk, maar genieten blijf ik doen hoor ...
Je mooie schelpjes doen mij direct terug denken aan een zalige vakantie!
Nog een fijne dag,
lieve groetjes,
Valerie ♥

Homemade-Tanja zei

Heerlijk toch om zo lang en zo te hebben genoten. Ik hoop nog op een hele mooie nazomer zodat we het vakantiegevoel kunnen vasthouden.

Viel het tegen om weer te gaan werken........ik ben nu weer 14 dagen aan het werk maar gelukkig heb ik de rust van de zomer nog kunnen vasthouden.

Mooie foto's van de schelpen, vooral de eerste twee vind ik super.

Fijn weekend,
Liefs
Tanja

Krek wak wou zei

Ook hier weer gewoon aan het werk en naar school....de vakantie is gevlogen! maar met je schelpenschaal genieten we nog even na!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent! Hier hebben we de vierde werkweek achter de rug, maar gelukkig waren er nog genoeg momenten om van de zon te genieten!

Ik hoop dat je het vakantiegevoel nog lang om je heen blijft houden ;)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Rozen van papier van Janny zei

Wat ene mooie schelpjes, zo lekker zomers om te zien. Oh heerlijk vakantie, heb ik eigenlijk nog niet gehad, maar wel een fantastische zomer.Jij kunt er weer lekker even tegenaan.

Fijn weekend,

Janny

Huize Kip Kakel zei

Welkom.en ik herken het gevoel van : nog even niet ....
Maar als straks de dagen weer korten worden, zien we elkaar hier weer wat meer!!
Fijne dag, groetjes Hannie

Mayflower zei

Welkom terug Diana en wat fijn dat je zo heb genoten van de zomervakantie en....nog nageniet.
Het is ook zulk mooi zomerweer, ik geniet er ook nog volop van.
En met de schelpen heb je een heerlijk zomers sfeertje gemaakt, leuk gedaan.
Lieve groet, Mea

Homemade Home zei

Heerlijk dat je zo heb genoten!! En gezellig dat je weer terug bent.
Leuke plaatjes.
Fijn weekend lieve groet Nelly

Willy zei

Welcom back in blogland!!

Lydia zei

He leuk dat je er weer bent. Logisch toch dat je geniet van een tijdje vrij, fijn dat je ervan hebt genoten.
Groetjes,
Lydia

Gerry zei

Welkom terug Diana en fijn dat jullie zo'n lange vakantie konden genieten. En je houdt de sfeer nog even lekker vast met je mooie schelpen.
Ik heb je ook al weer bij mij gezien, gezellig!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Ik ben opgegroeid aan zee, dus deze mooie foto's op je blog spreken mij zeer aan :))
Dankjewel lieve Diane, voor al je mooie lieve en mooie woorden op mijn blog! Je maakt mijn hartje blij met zoveel liefs! xxxVlinder

Anneke zei

leuk dat je er weer bent en ja de vakanties zijn weer om, dus lekker binnen weer aan de gang.
mooi is je schelpen verzameling en heerlijk dat we mee mogen genieten.
fijne zondag en groetjes van an

Elly's kleine idylle zei

Welkom terug Diana en goed te horen dat jullie zo hebben genoten van de vakantie....Prachtig zijn je foto's van de schelpen en geeft mij gelijk weer een vakantie gevoel...wij gaan namelijk nog een weekje naar Ameland als toetje van de zomer....ik wens je nog een fijne dag en een lieve groet...ELLY.

It's me zei

Heee wat leuk je bent erweer...heb deze post weer niet gehad vrijdag...keek even of je er was en ja hoor !!..welkom ...mooi die schelpen zo !!...geniet van een hele lange nazomer hoop ik !!...liefs Ria....xxx...

Miranda zei

Gezellig dat je er weer bent! Mooi de schelpen op het dienblad en met het mooie weer van vandaag houden we nog even vast aan het vakantiegevoel...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Jeanine zei

Prachtig ideetje, zo die schelpen opbinden...

Groetjes,
Jeanine