zondag 23 september 2012

Alles in de kast ...










Jullie kennen mij inmiddels wel een beetje,
 ik maak graag hoekjes in tinten.
Dat groen tinten bij mij favoriet zijn is natuurlijk bekend.
Alle vondsten en vaak eerder geplaatste artikelen 
staan nu in de kast.
Het oogt een stuk rustiger en dat is fijn in een woonkeuken.
Soms moet je dingen gewoon eens omgooien ... voor mij geen probleem hoor ;)
Alleen af en toe draai ik weer een beetje door ...
zelfs mijn vrije tijds kleding moet er aan geloven.
Geniet van een nieuwe week!
Liefs Diana

25 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Nou Loraine, ik moet toegeven dat alles wat je al verzameld hebt mooi in de kast staat ook hoor!
De groene pasteltinten met het wit gaan zo perfect tezamen! Speciale uitstraling ...
Nog een fijne zondag, groetjes Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Je kast is een perfecte plek om alles zo mooi in uit te stallen! Een geslaagde actie dus ;)!

Nog een fijne zondag! Lieve groet,Ingrid

Zaanse Zolder zei

helemaal mijn kleurtjes dat zachtgroen en blauw, heerlijk!

Eefies day zei

Je hebt het weer helemaal op kleur en het staat zo gezellig....heerlijk die rust in je kast...ik moet er binnenkort ook aan geloven, maar stel dat steeds uit:)
Je kleding helemaal passend!!!Perfecte styling dus.


Lieve groet,
♥Eefie

Just Who I Am zei

Wat ziet het er gezellig uit zo.Prachtig die zachte kleuren zo bij elkaar.
Lieve groetjes Elisabeth

Mayflower zei

Wat heb je alles prachtig op kleur neergezet Diana en wat een mooie serviesdelen.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Peet zei

Mooi, al die kleurtjes zo bij elkaar!
En inderdaad lekker rustig maar toch heel veel te zien.
Plaatjes om van te genieten...
Lieve groetjes, Peet.

Homemade Home zei

Heel mooi gedecoreerd Loraine en prachtige rustige kleurtjes.
Nog een fijne zondag lieve groet Nelly

Janny, Especial and More zei

Mooi, zo'n kast met mooi opgestapeld servies!

Elly's kleine idylle zei

Wel ik vind dit echt héél mooi en ook een prachtige kleurcombinatie...
Mooi hoor die pastelkleuren met het wit...en je kast vind ik echt een plaatje.
Nog een fijne dag en lief groetje..Elly

Janny zei

Mooie hoekjes heb je gemaakt in dat zachte groen en turkoois,

Groeten Janny

Gerry zei

Die tinten wit en zachtgroen zijn heel mooi bijelkaar. Prachtig om zo te combineren in de kast.
En zelfs in je kleding heb je alles bijelkaar. Ik vind het heel mooi!

Lieve groet,
Gerry

-Kruimel zei

Het ziet er prachtig uit!!

Marjon zei

Prachtige verzameling Diana en alles zo sfeervol.....lieve groet Marjon

Christien Potjewijd zei

Wat mooi gecombineerd, die kleuren erg mooi !!!
mijn complimenten hoor.

Groetjes Christien

ria zei

Ziet er weer gezellig uit.Maar die emaille blauwe kan op die rechterfoto.Die is zooooooooo vreselijk mooi!!
Lieve groet Ria

Musje zei

Schitterend en ohh ik zie me daar een prachtig gebakstel,tenminste denk dat het dat is,fijne week,lieve groet Musje.

Huis in de Provence zei

Mooi, zo alles bij elkaar!!
Fijne week.
Groetjes, Mirjam

Alie zei

Heerlijk dat doordraven!! Ziet er weer prachtig uit. Ik heb net m'n open haard zwart geverfd, zag ik in de VT-wonen. Krijg dan ook zo een opwelling en doe het gewoon. Groetjes Alie

Krek wak wou zei

Prachtig het wit met groen! Erg leuk het Mariabeeld op de kast!
Groetjes van Nicole

Miranda zei

Lekker om de boel weer om te gooien en mooie hoekjes te stylen; het ziet er sfeervol uit!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Jeanine zei

Straalt gezelligheid uit!

Groetjes,
Jeanine

Ger zei

Je kan en mag er met recht mee voor den dag komen....
het zijn echte nette en sfeervolle pronk kasten zo!!!

Heerlijk plekje in die woonkeuken bij jullie.

Als ik die ruimte had zat ik nooit meer in de kamer;-)

Fijne zondag en lieve groeten.
Ik lees Mabel niet meer....druk met haar vervolgopleiding?

Liefs,
Ger

It's me zei

En deze ...gave kleurtjes !!! leuk leuk !!!..fijne avond...xxx...

THE BLACK BARN zei

OOK WEER ZO EEN MOOIE POST!
IK GA EVEN ALLES WEER BIJ JE IN HALEN.
WAT IK AAN POSTEN HEB GEMIST!

FIJNE DAG,

MIRANDA