zaterdag 1 september 2012

Emaille en meer ...

 
 
Ik heb een altijd een voorkeur voor oude kannen, je kunt er zo mooi mee decoreren,
herkennen jullie dit?
Deze kan had ik vorige week gescoord, emaille in het mint groen, héél bijzonder...


 
 
Met een vensterbankje van 't Kippenhokkie
 en een spoelkom van Peet ben ik weer helemaal blij!
 
 
 
 
 
 
 
 
De laatste brocante vondsten kun je vinden in mijn  webwinkel, kom je even kijken?

Welkom nieuwe volgers, ik wens jullie allen een zonnig weekend. Liefs Diana
 

23 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Als ik naar je mooie foto's kijk, droom ik weg en vergeet ik dat we 2012 zijn!
Nog een fijn september weekend,
lieve groetjes, Valerie ♥

Krek wak wou zei

Ik ben ook dol op oude emaille kannen! je kunt zo gezellig mee decoreren! Je hebt er weer iets sfeervols meegedaan! Kei leuk! Mooie hortensia trouwens!
Fijn weekend en liefs van Nicole

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie combinatie van kleuren! Mooie aanwinsten hoor!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Ik ben ook gek op emaille kannen.
Die van jou zijn heel mooi en wat een mooie stillevens heb je weer gemaakt, heel sfeervol.
Fijn weekend lieve groet Nelly

Petra zei

Prachtig wat een mooi kleur zeg echt toppie. Mooie foto's de oude kaartjes met stopwol zijn ook erg leuk. Geniet van je weekend,

Groetjes Petra.

Gerry zei

Mooi die ton-sur-ton kleuren! Leuk als je dat dan tegenkomt en er weer tussen kunt plaatsen.
En de gezellige annabel erbij, geniet ervan!

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit ..ook je foto's heb genoten ...wens je nog een fijn weekend lieve groet rosita

Le Style zei

Super sfeervol!!
Mooi het oude emaille .....

Fijn weekend!!

Liefs,

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Diana..♥
Ja ik vind emaille ook prachtig vooral dat oude ..;)
Ik heb nog de vergiet van mijn oma een hele oude nog in het zwart..;)
Jou foto's zijn prachtig ..♥
Liefs en fijn weekend Gaby..♥

Janny zei

Ik vind deze mintgroene oude kan ook heel mooi! En ik houd ook erg van de oude kannen met rozen erop, maar die zijn heel duur!Die heb ik nog niet. Ik heb dezelfde grote blauwe kan als jij, buiten staan.

Groetjes Janny

It's me zei

Ik ga gauw kijken......mooi die mintgroene kan !!!!...superrrr.....liefs van mij...xxx...fijn weekend !

Eefies day zei

Wat een prachtige kleur dat mint groen,volgens mij zie je die niet zo vaak.
Prachtig je spoelkommen...het geheel oogt zo sfeervol, erg mooi!!!


Geniet van je weekend,
Lieve groet,
♥Eefie

Musje zei

Wauwwww wat gaaf allemaal,ik ben ook dol op kannen,pff haha maar vind zoveel leuk,het is echt verslavend allemaal,fijn weekend,lieve groet Musje.

Jaliska Uijlenbroek zei

Prachtig.
Ben ook weg van kannen, je kunt er zo leuk mee decoreren in alle seizoenen.

vriendelijke groet,
Marleen

amy zei

Heel mooi met die annabellen erin
Fijn weekend nog
Lieve Gr Amy

Alie zei

Wat een prachtig kleurtje, heb ik nog nooit gezien! Fijn weekend en groetjes, Alie

Carolyn zei

Hi Diana,
I love your pretty things especially the first one(aqua).

Have a nice weekend,

Carolyn

Mayflower zei

Wat een mooie aanwinst Diana en die kleur.....echt prachtig. Je heb er een mooi sfeerhoekje van gemaakt.
Geniet van de zondag en alvast een fijne week.
Lieve groet, Mea

Jeanine zei

Mooie nieuwe spulletjes!
Leuk dat je mijn vakantiefoto's mooi vind.

Groetjes,
Jeanine

THE BLACK BARN zei

MOOIE KLEUR !!
IK HOU ERVAN.

MOOIE SPULLEN HOOR!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Miranda zei

Prachtige kannen en mooi die kleuren combi van de kan, kommen en het krukje!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hoi Diana,
Wat een prachtig exemplaar. Ik zou er nooit meer afstand van kunnen doen. Daarom is het maar goed dat ik geen webwinkel heb, ik zou niets kunnen verkopen. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Lydia zei

Wat een schattige kan en nog helemaal compleet. Prachtig hoor!
Groetjes,
Lydia