donderdag 29 november 2012

Kersthanger van kant ...


Gezien in de Ariadne

Ik heb vele oude kanten kleedjes.
Met behangerslijm kun je de kleine kanten kleedjes  verstevigen,
Een nachtje laten drogen, lintje erdoor en klaar!





Wanneer het een groter kleedje is, knip je het motief ruim uit,
doop het in de behangerslijm, eventueel glitter erop, laat het drogen ...
knip het figuur, wanneer het gehard is, fijner uit
dit voorkomt rafelen.
Ook leuk als persoonlijke attentie op het diner bord ;)



Ik ga weer verder met de laatste voorbereidingen van 

~~Lieve groet~~

19 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een origineel idee en mooi gedaan!
Liefs, Valerie ♥

Petra zei

Ziet er heel leuk uit, en veel succes met de voorbereidingen voor zaterdag. Een heel goed verkoop gewenst.

Groetjes Petra.

Maia zei

Oeps Diana ik ben alweer achter op je blog!
Wat een heerlijke cupcakes zie ik in je vorige post, prachtig gemaakt met die bloemen en eigenlijk jammer om op te eten!
Wat een leuk idee met de kanten kleedjes!
Ik weet wel dat je dit met suikerwater kunt doen maar behangerslijm hebben we in ons kleuterklasje meer dan voorradig lekker handig.
Prachtige foto's met die oude kerstballen.
Eerst voor ons nog sint en piet want met kleuters slaan we dat natuurlijk niet over op school en thuis natuurlijk ook niet maar met pubers gaat het toch weer wat anders...een gezellige tijd dat wel.
Fijne avond
Lieve groet Maia

http://truutske.blogspot.com zei

Ook al weer zo'n ontzettend leukm idee.
Ik heb ontzettend veel kantn kleedjes dus ook het uitproberen waard.
Dank je wel voor deze tip.
Fijne avond, Trudie.

Joke zei

Een leuk idee, ga het zeker ook proberen.

Groetjes Joke.

It's me zei

Pfffff zaterdag.......zo leuk !!!...liefs van mij...xxx...

Homemade Home zei

Leuk, dat ga ik ook een keer proberen, bedankt voor de tip.
Ene heel veel succes zaterdag, en doe Ria maar de groeten van mij.
Lieve groet nelly

Krek wak wou zei

Wat en kei leuk idee! Ik heb nog kanten kleedjes liggen en een pot behangerslijm.......ik ga het proberen! Super leuk!
Veel plezier zaterdag! Doe Ria de groeten van me!
Liefs van Nicole

Rosetta zei

Quante belle idee!Tutto dolce!Baci,Rosetta

Gerry zei

Wat mooi Diana!
Het schijnt als je ze in sterk suikerwater legt, ze ook verstijven. Maar ik heb er niet zo'n goede ervaring mee.
Ik vind die van de 2e foto ook heel mooi!
En veel succes en plezier zaterdag!

Lieve groet,
Gerry

Linda zei

't Ziet er leuk uit, weer eens wat anders in de boom!
Succes zaterdag! Lieve groet, Linda

Janny zei

Kijk dit vind ik nu erg mooi!En je kunt eindeloos variëren ermee, mooi gedaan hoor!

Groeten Janny

Juliëtte zei

Wat een goed idee!

Liefs, Juliëtte

Nancy B. zei

Wat een leuk sfeertje heb je neergezet Diana. Ik wens je heel veel succes morgen. Jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik zeker langs gekomen.
Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

Mayflower zei

Wat een leuk idee Diana en wat een heerlijke sfeer bij je.
Die oude kerstballen vind ik ook super.
Succes morgen en een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Ik ga heel wat kleedjes op die manier behandelen hoor!!!!
Zo leuk om te zien welk effect dat heeft.
Ik was vanmiddag in een winkel waar ze ook kantjen kleedjes als decoratie hadden, om potjes e.d. ze kosten een fortuin!!!!

Jij morgen heel veel succes bij Ria,

Lieve groetjes,
♥Eefie

amy zei

Wat n leuk idee
Fijn weekend
Gr. Amy

Mirjam zei

Wat een mooi idee... ik heb ook nog wel van die kleedjes liggen, misschien dat ik dit ook nog ga doen...
Ik wens je een feel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Dan kan je iedere week een andere uitproberen....hihihiihihhi ...het was reuze gezellig....dankjewel voor alles....lief Ria...xxx