maandag 19 november 2012

Zomaar ... een klein tafeltje












Een bezoekje aan een kringloop winkel, levert  altijd wel een bijzondere vondst op.
Zo kwam ik laatst dit tegen, een toen nog bruin, bijzet tafeltje.

Mijn moeder vindt het altijd leuk om meubeltjes te schilderen,
 ze lacht al wanneer ik weer met iets thuis kom ...
"wat zal het deze keer worden" vraagt ze dan :)

Door het mengen van kleuren kwam ze op deze mooie kleur blauw/groen,
het is weer een pronk tafeltje in mijn keuken geworden.

x Bedankt mam x

Liefs Diana




24 opmerkingen:

Homemade-Tanja zei

Mooi Diana, die kleur, echt apart en dan zo met de bus en het vaasje maakt het een bijzonder tafeltje. Lief van je moeder, en ze weet heel goed wat je mooi vindt en dat is ook weer mooi meegenomen.

Liefs
Tanja

It's me zei

Wat een mooi tafeltje Diana.....erg mooi die kleur ....liefs van mij...xxx....

anita zei

Wat een lieve moeder heb.
En het tafeltje is harstikke leuk geworden.
Mooie kleur.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Wat heb je de kleuren mooi op elkaar afgestemd! Het blijft leuk om naar de kringloop te gaan, het is ook mijn hobby hoor! Dit tafeltje is ook weer een super leuke vondst!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Wat een prachtig tafeltje, Diana!
En wat heeft je moeder daar een mooie kleur aan gegeven. Leuk dat ze dat voor je doet!
Ook heel mooi gedecoreerd met de bus en het vaasje.

Lieve groet,
Gerry

Maia zei

Complimenten voor je moeder hoor, zou willen dat ik er zo eentje had!
Dit is echt een hele mooie kleur blauw/groen en de bus met het vaasje staan er schattig op!
Fijne week
Lieve groet Maia

Janny zei

Wat leuk zeg dat tafeltje, ja dat bruine is altijd zo lelijk en nu dit is veel leuker. En de mooie kopjes, alles ton sur ton.

Groeten Janny

Ger zei

Aha......het bekende wijntafeltje wat vele jaren geleden in veel huiskamers te vinden was,later werden dit soort tafeltjes ook gebruikt met rond kleed erop wat tot de grond reikte en daarover heen topkleedje.

Maar zoals jou moeder het gepimpt heeft en met jou leuke spulletjes zie ik het veel liever!!!

Liefs,Ger

Zaanse Zolder zei

Helemaal mijn kleurtje :-)

Atelier Valerie © zei

Prachtig tafeltje, maar ook héél mooi geschilderd. Een pluim voor je mama!
Liefs, Valerie ♥

Juliëtte zei

Wat een mooi kleurtje is dat toch!!
Je tafeltje mag er zijn hoor!!

Liefs, Juliëtte

Thuis bij Tjits zei

een pareltje zo mooi!! en die kleur vind ik ook zo mooi! mijn zoon en schoondochter laten deze kleur ook overal terugkomen in hun huis, zo mooi!
de kleurtjes van je servies vind ik ook zo mooi!

fijne dag!
lieve groet, Tjits

http://truutske.blogspot.com zei

Wat leuk zo'n oud tafeltje en zo mooi opgeknapt met precies de goede kleur.
Kun je dan van genieten he.
Fijne dag, Trudie.

Krek wak wou zei

Wow dat is mooi zeg....prachtige kleur! Mooi met het blik erop!
Groetjes van Nicole

Mayflower zei

Wat een prachtig tafeltje Diana en wat een mooie kleur.
Je heb er een stijlvolle post van gemaakt door alles met kleur op elkaar af te stemmen. Mooie kommen ook.
Wat zal je hier een plezier van hebben en heerlijk dat je moeder de verfkwast voor jou ter hand neemt.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Lief van je moeder hoor en wat eenmooie kleur is het geworden.
Een heel leuk hoekje in je keuken.

Lieve groet,
♥Eefie

Alie zei

Wat een schatje en zo'n mooi kleurtje. Handig hoor zo'n moeder. Mijn moeder verft ook altijd alles zelf en daar heb ik waarschijnlijk m'n verftik ook vandaan. Groetjes Alie

Janny, Especial and More zei

Het tafeltje is echt prachtig geworden in deze kleur!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk toch zo moeder want ze heeft er een nog mooiere tafeltje van gemaakt ...prachtige plaatjes hoor genoten van je post ...fijne week lieve groet rosita

Homemade Home zei

Wat een prachtige kleur Diana, heel mooi geworden.
Fijne dag lieve groet Nelly

José zei

Hoi Diana,
Super mooie kleur..... Daar hou ik wel van.
Ik heb ook zo'n hekel aan verven. Daarom blijft het trapje gewoon bruin!!!
Groetjes,
José

Linda zei

Via Mayflower kom ik op je blog. Het ziet er hier heel sfeervol uit, vind ik. Ik ga je dus gezellig volgen!
Lieve groet, Linda

Zomaareenmoeder zei

Mooi dat blauw, hier hoef ik niet dit soort hoekjes te maken want mijn gezin zet er zomaar vanalles bij, haha;)

Bij Sandra Thuis zei

Toevallig ben ik ook bezig met verven,in deze kleur!
Ben er weg van sinds ik een mooie binnen kijk reportage zag in de JDL laatst.
Jouw tafeltje is een echte eye catcher , en de kommetjes zijn ook prachtig!
Fijne avond,
Sandra