zondag 10 februari 2013

Goede start van de week!


 Ik twijfelde enorm ...
zal ik de franse klok kopen, doet hij het wel, past hij in het interieur ?

Bij twijfel inhalen toch ... maar of hij blijft hangen :)


Ook deze kwispedoor in het zwart 
kon ik niet laten liggen.



Vorige week nog even bij Ria (klik) geweest ...
 zo mooi de witte druifjes en hyacinten.




Nog even iemand in het zonnetje zetten
kijk even bij Marja van Little White Heaven (klik),
ze is kort geleden met bloggen en heb haar ontdekt via MP ... zo leuk!



Lieve groet, Diana

13 opmerkingen:

Alie zei

Laten hangen hoor, staat en tikt zo gezellig! En met af en toe wat zwarte accenten, past hij er toch helemaal bij? Fijne week!

Anita r zei

Diana wat een mooie klok.
Als je hem toch niets vind.
Denk dan aan mij :-)

gr. Anita

It's me zei

Even overnieuw.....hihihi...wat een mooie klok ...niet weg doen he ???.....ik had te snel gescrolled dus had het niet gelezen....mooie foto's...kun jij niet wat foto's van de winkel komen maken weer ???...ik heb nieuwe nodig voor de website ????...kijktheelliefenlachtnaarje........liefs van mij.....mooie bolletjes....hihihi...xxx...

Krek wak wou zei

De klok mooi laten hangen...hij is prachtig! Leuk de bolletjes van Ria!
Fijne avond, Diana!
X Nicole

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige klok trouwens alles is prachtig hahaha mooie sfeerplaatjes ....fijne week lieve groet rosita

Madelief zei

Prachtige klok Diana! Ik zou hem zeker laten hangen!

Fijne avond,

Madelief x

Huize Kip Kakel zei

*WOW*
gaaf die klok en dan ook nog in het zwart..
past toch perfect??
Lekker laten lopen die klok bij jou in de kamer :)
Lieve groetjes,
Hannie♥

Jolanda zei

Hello,

Wat een heerlijk zonnig hoekje!!
En een top klok!!

Fijne week lieve groet,

Jolanda

Ger zei

Niet twijfelen.....jij zal er toch wel iets in gezien hebben anders was de klok wel daar blijven hangen inplaats van bij jou;-)
....en als je het geluk hebt dat hij het nog doet,heerlijk huiselijk de slag van zo'n Bim Bam klok in huis.
Deze modellen hingen in de jaren '30/'40/'50 wel haast in elke huiskamer.

Lieve groeten,
Ger

Homemade Home zei

Prachtige klok, mooi in het zwart.
Ik heb er ook zo een, die is van mijn schoonouders geweest, en is nog bruin. Vond hem niet meer in mijn huis passen, mij man vind het zonde om hem te verven en de klok staat nu al jaren op zolder. Maar als hij deze ziet, gaat hij misschien overstag Hi Hi!!
Prachtige foto's Diane.
Lieve groet Nelly

Janny, Especial and More zei

Prachtig deze blogpost in zwart en wit!

Maia zei

Wij hebben echt heel veel oude klokken in huis, tik van mijn man maar tegenwoordig heeft niemand meer een klok in huis die slaat geloof ik.De buurman stoort zich er al aan als hij een klok hoort slaan moet niet gekker worden toch?
Toch jammer want het staat heel gezellig en geeft rust, deze klok staat prachtig bij jullie echt niet weg doen hoor!
Prachtige aanwinsten heb je weer gevonden.
Fijne week
Lieve groet Maia

Miranda zei

Mooie nieuwe aanwinsten! De klok vind ik prachtig, dus wat mij betreft... laten hangen.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda