woensdag 29 mei 2013

Niet stil gezeten ...

 
 

 
 

 
 
Nadat ik de Luikse markt in Utrecht had bezocht en
 met Regout en Maestrichts aardewek thuis kwam,
 moest er nog een kastje omheen ...
 
Mijn laatste aanwinsten in een oude 'vliegenkast'
deze kocht ik vorige week bij Yvonne's Brocante in Kaatsheuvel.
 
 
 
 
Een mangelbak vol kommen en vormen
een verzameling van de afgelopen weken.
 

 
 

 
 
Genieten van wit tinten, eenvoud en rust
 wanneer je thuis komt.
 


 
Ik stuin wat af in mijn vrije tijd
altijd op zoek naar brocante
 
Op het blog ben ik wat minder actief
 maar een aantal van jullie heb ik terug op Facebook :)
 
 Een lieve groet
Diana
 

19 opmerkingen:

Ellen zei

Lieve Diana,

Af en toe mag ik lekker met je mee struinen, ik geniet daar enorm van! Wat is er leuker dan struinen in goed gezelschap?
Je hebt mooie vondsten gedaan, zo sfeervol in je prachtige huis!

Liefs,
El

Home and Lifestyle zei

Zowel je vondsten op de Luikse markt als het vliegenkastje zijn prachtig. En het één kun je mooi in het ander kwijt.

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

♥Xanne & Vinny zei

Mooi zeg die witte kan met dat zacht bruin erop.. hoort dat erop of is het van oudheid? Ik vind het prachtig. OOk het vliegenkastje is schattig met al dat mooie wit erin. Je kussentje op de bank met konijntje is ook lief.

genietsee liefs sanne

flowersandhome zei

Euh, waarom heet die markt in Utrecht 'Luikse markt' en niet Utrechtse markt, vroeg ik me onmiddellijk af....???? Of stel ik me gewoon teveel vragen ;-)
Mooie dingen heb je bij elkaar weten te vinden. Die mangelbak vind ik echt prachtig!
Lieve groet,
Marian

Yvonne's Brocante zei

Leuke spullen ook in het vliegenkastje!
Lekker van genieten!
Groetjes Yvonne x

Bonjade zei

Je blijft toch wel gezellig bloggen?
Heb ook wel facebook maar alleen met de shop en dan kan ik niet privé reageren....

Vind je verzameling prachtig. Houd zelf ook zo van deze mooie tinten en rust......
Mooi kastje ook.

Fijne avond

Liefs

Nancy B. zei

Mooi die verzameling en je vliegenkastje. Grappig dat je het kastje rond je spulletjes zocht. Je blijft wel af en toe bloggen toch? Groetjes, Nancy

Mirjam zei

Hoi Diana,
Wat een prachtige serviesdelen heb je gevonden. En het kastje is ook een juweeltje... Wat staat dat allemaal mooi zo bij elkaar.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

De bovenste foto is een plaatje, het kastje met wit serviesgoed. Maar ook de mangelbak is prachtig!
Ik miste je eigenlijk al een beetje en nu ga je ook nog minder bloggen. Jammer! Ik heb geen facebook.

Lieve groet,
Gerry

R. Dekker zei

Héérlijk toch dat struinen op markten, ik mag het ook graag doen! :) Je hebt een mooie buit! Liefs, Rutha

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooie spullen laat je zien..heb je die echt allemaal de laatste weken gekocht? Bofferd!
Blijf toch maar gewoon actief op je blog, hoor!
Met facebook heb ik niets :)
Hier is het veel gezelliger..
lieve groet,
Hannie

Alie zei

Prachtige verzameling heb je al!

Musje zei

Prachtige spullen en je hebt er schitterende foto`s van gemaakt,lieve groet Musje.

It's me zei

Mooi hoor !!!...liefs van mij...x !

Marjon zei

Prachtige vondsten Diana...en het kastje is prachtig en ook de mangelbak....lieve groet Marjon

De Witte Lanteern zei

Wat kun jij goed struinen! Prachtige spullen heb je uitgezocht. Mooi dat beboterde porselein. En dat vliegenkastje er omheen is ook heel mooi. De witte roosjes maken het plaatje compleet, een zeer mooi plaatje!!
Liefs, Peetje

Miranda zei

Altijd fijn om te struinen en je bent weer met prachtige spullen thuisgekomen! Het vliegenkastje is één van mijn favorieten. Ga even zoeken op FB...

Fijne dag!

Madelief zei

Hoi Diana,

Je aardewerk staat er prachtig bij in je nieuwe kastje! Ik ken dat, dat struinen naar mooie dingen....daar gaat veel tijd in zitten, maar is wel ontzettend leuk om te doen :-)

Fijne avond!

Madelief x

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk om zo te zoeken naar vondsten! Mooie spulletjes heb je!


Een fijn weekend!

Groeten Maaike