woensdag 16 april 2014

Fris groen en fluitenkruid ...




Fris groen blijft één van mijn favorieten
Je hebt vele tinten groen in brocante en
 het past dan dan ook niet allemaal bij elkaar dus 
weer een reden om een nieuw hoekje te creëren ;) 

Mijn laatste aanwinst is deze Frans emaille koffiekan. 
Ik had nog bijpassende spoelkommen staan en door het te combineren 
met wit tinten en natuurlijk Hollands kant, ook wel fluitenkruid, 
krijg je zo'n mooi resultaat ...

ik word er zeker vrolijk van!

fijne Paasdagen
 liefs Diana



15 opmerkingen:

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk dat het Hollandse kant weer gratis te plukken is..morgen maar even de polder in om een bos te plukken voor de 'paasontbijttafel':)
Je groene match is prachtig bij elkaar...

Home and Lifestyle zei

Toen ik vandaag over de dijk wandelde, zag ik al genoeg staan. Dat wordt binnenkort een mooi boeketje plukken, net als bij jou. Je kan is ook een plaatje!

Liefs, Ingrid

La Blomst-Living zei

Blij dat je weer 'terug' bent, Diana. Ik vind het sfeertje wat je neerzet prachtig. Een hele mooie combinatie zo met je kan en de andere spulletjes. (Ik zie ook een heel lief konijnenkussentje.)
Fijne zonnige Paasdagen gewenst!
Liefs, Linda

Homemade Home zei

Hallo Diane, fijn dat je er weer bent. Ik had op je vorige posten ook al geprobeerd te reageren maar het lukte telkens niet.
Prachtige post heb je gemaakt en die kleuren zijn zo mooi
Ik wens je fijne paasdagen.
Lieve groet Nelly

Jolanda zei

Hello,

Prachtige voorjaarsfoto!!

Fijne dagen!!

Lieve groet,

jolanda

Jolanda zei

Wat een mooie foto's van het fluitenkruid en je pot vind ik helemaal fantastisch met die kommetjes erbij. Prachtige kleurtjes. Lieve groet

De Witte Lanteern zei

Fijn dat je weer terug bent. Ik heb weer genoten van je posten, maar kon niet eerder reageren. Gelukkig nu wel!
Het blijft toch een prachtig (on)kruid, dat Fluitekruid. Mooi gecombineerd met het groen van de kommetjes en kan. Echt genieten!
Fijne dagen!
Liefs, Peetje

It's me zei

Zo mooi weer Diana...prachtig het groen...en die pot wat een plaatje...!!!...liefs fijne dagen...x!

Gerry zei

Hey Loraine,
Wat leuk dat je er weer bent!
Ik dacht dat je gestopt was.
Maar wat een mooi plaatje heb je daar neergezet!
Die kan is om te zoenen. En die kleurtjes bij elkaar! Mooi!
En ja, het fluitenkruid komt ook weer helemaal op.
Een mooi Paasweekend gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Diana,
Wat een prachtige kan heb je gevonden en wat heb je dat mooi bij elkaar gedecoreerd! Ziet er echt super uit! Ja het is weer volop fluitenkruid tijd hè, zie het weer overal in de bermen... Heerlijk!
Ik wens je alvast een heerlijk paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

P.s. Wilde toch nog even zeggen dat ik het fijn vind dat je terug bent in blogland... Heb je hier wel gemist!
Lieve groet,
Mirjam

bijzonder-oud zei

Prachtig die combinatie van dat groen met het fluitenkruid, zo mooi....

Hele fijne paasdagen!

Lieve groet,
Yolanda

What's in a day zei

Wat is Fluitenkruid toch mooi, dat ragfijne kant in wit van de bloem zorgt ervoor dat het ieder jaar een feestje is.
Mooi dat groen van de kommetjes, heerlijk fris.
Ik wens je heel fijne paasdagen.

Lieve groetjes, Eefie

Atelier Valerie © zei

Jij ook een Fijne Pasen ...
en blij dat je terug bent ...
Ik geniet altijd van je foto's ...
Lieve groet Valerie ♥

Des guirlandes zei

Hallo Diana, wat leuk dat je me bent gaan volgen. Ik ga jou ook volgen hoor. Ik kende jouw blog eigenlijk nog niet. Leuk hoor om weer een nieuw blog te ontdekken.
Groeten,
Barry