vrijdag 22 mei 2015

stoeltje strippen...




Toen ik het oude beklede stoeltje kocht dacht ik nog, 
dat 'kaal maken' doe ik wel even
dat was fout gedacht ... wat een werk! 
Nu begrijp ik waarom deze stoeltjes zo prijzig zijn ;)
uren en mijn handen waren beschadigd van de spijkertjes. 

Klaar voor de verkoop zei ik, 
'echt waar' zei mijn man... 'ik vind hem wel leuk in de woonkamer staan'

Oooh nou in dat geval....een blijvertje
en heeft een mooi plaatsje in de woonkamer gekregen

Me Happy!

Fijn Pinksterweekend

XXX




6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar, zo is het vele werk toch niet voor niets geweest :-)!

Fijn Pinksterweekend! Liefs, Ingrid

Gerry zei

Fijn, zo'n meedenkende man met dezelfde smaak?
Je hebt er een hoop werk van gehad, fijn dat je er nu ook nog van mag genieten!
Mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

Bonjade zei

Het is even een werkje maar dan heb je ook wat ;)
Super zeg.....en dat manlief er ook voor is gevallen......
Ha een man met smaak ;)

Fijne dag

Liefs

Mirjam zei

Heb je niet voor niets zo zitten klussen aan dat stoeltje... staat best heel leuk zo...
Ik wens je een fijne avond,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Ik zou ook denken van 'rats' en alles eraf. Dus niet...Nou, dan heeft ie zeker een plaatsje verdiend in je eigen huis. Leuk dat je man het ook al zo'n aanwinst vindt. De mijne zou vragen wanneer ik het ging afmaken...?
Liefs, Peetje

Atelier Valerie zei

Zo'n tof oud zeteltje brengt een gezellige brocante sfeer ...
Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥